Am mai salvat niste clipe!

Dupa o iarna care ne-a stresat pe toti deopotriva, soarele primaverii a rasarit din nou pe strada noastra. Si ca bucuria sa fie deplina am mai facut ceva: „ am mai nascut o carte”. Are doar cateva zile si a aparut la editura Nicol. Se numeste Clipe salvate si va fi difuzata in centrul de librarii Bucuresti. Pe www.universulcartii.ro poate fi accesata si comandata.
Este povestea clipelor frumoase, care pot deveni absolute. Este povestea sufletelor noastre care uneori simt nevoia sa sparga tiparele in care sunt adesea inghesuite. Scurte povestiri in care FEMEIA si BARBATUL sunt de pe aceeasi planeta.
Si astfel sper sa mai fac un pas catre… viitorii mei cititori. Si daca voi reusi sa comunic cu voi , voi continua… E ca un pact pe care-l fac cu mine insami, dar evident ca cititorul este cel care hotaraste pana la urma…

7 thoughts on “Am mai salvat niste clipe!

  1. Felicitari si sa fie de bun augur! “Clipe salvate” ce frumos suna, ce idee minunata pentru titlu…mult, mult succes draga Catia.
    Am cumparat cartea si abia astept sa o citesc.

  2. Hristos a inviat! Bine te-am regasit, Catia. Vreau sa-ti spun ca am citit cartea ta, “Clipe salvate”. Am ramas cu un gust placut, te felicit pentru stilul usor si natural cu care scrii. Un singur lucru as avea de comentat: ma asteptam ca povestile sa fie mai variate, mai complexe. Sincer, ideea principala care mi se pare ca pluteste deasupra cartii este ca, daca te indragostesti de altcineva, poti sa-ti inseli barbatul, este un lucru ok atata timp cat il iubesti si te intorci la el. Nu zic ca trebuie sa ne infranam dorintele si pasiunea doar ca sa ramanem cu cineva cu care relatia “bate pasul pe loc”, dar poate ar fi fost mai bine ca povestile din carte sa difere, sa arate fatete diferite ale unei aventuri, oricat de vinovata/ nevinovata ar fi fost ea, sa existe si o alta morala in afara de “carpe diem”. Sper sa nu te superi pe mine, Catia. E ceva ce am simtit ca trebuie sa iti spun, dupa citirea cartii.

  3. Adevarat a-nviat, Oana! Chiar ma gandeam la tine zilele trecute si ma intrebam ce mai faci. Iti multumesc sincer ca ai citit ultima mea carte si ma bucur ca ti-a lasat o impresie placuta. Sigur ca cele cateva povestiri, desi au personaje diferite exprima in fapt acel Carpe diem. Asta a fost si intentia mea. Clipe salvate e o carte scrisa asa ca o simpla respiratie. Am scris-o repede si usor si chiar nu am vrut sa iasa altceva. Draga mea , nu am cum sa ma supar la nici un fel de comentariu. Eu sunt aici, pe blog pentru a primi impresiile voastre. Stii, imi doresc nespus de mult sa ajung scriitoare. Daca stau sub clopotul de sticla , ferita de orice contact cu realitatea, chiar nu o sa fiu autentica.Si eu sunt adevarata in tot ceea ce fac. Uite , iti spun ceva: a treia carte ,care e deja terminata e un roman care surprinde aspecte foarte contradictorii ale unui personaj masculin.Dar stii , uneori avem nevoie si de clipe de relaxare…Chiar si atunci cand citim. Sa fii iubita!!

Leave a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.