Imagini de la relansarea romanului Ghici pe cine iubesc eu?

Imaginile de la evenimentul de ieri

IMG_7521

IMG_7526

IMG_7532

Carmen Dumitrescu, gazda evenimentului.

IMG_7533

TVR cultural

IMG_7538

Prietenii mei încep să-şi ocupe…locurile.

IMG_7587

Voi mai adăuga şi mâine câteva imagini de la relansarea care a facut posibil ca la un moment dat spaţiul mic al librăriei să devină insuficient.  Un eveniment care s-a desfăşurat după reguli naturale şi care poate că i-ar fi făcut unii preţioşi să strâmbe din nas.

Să fiţi iubiţi!

edit later: impresii despre lansare:

1, 2,3,4, 5,

4 thoughts on “Imagini de la relansarea romanului Ghici pe cine iubesc eu?

  1. Vroiam sa ti spun ca a fost un eveniment tare reusit si ma bucur ca am ajuns la el, desi programul meu este foarte incarcat. Imi plac si pozele, m-a prins chiar cand stateam pe scara.:)
    De abia astept sa citesc cartea, de fapt am si scris pe blogul meu despre asta.
    cu drag,
    Tatiana

    1. Multumesc,Tatiana, sunt onorata! Am citit ce ai scris pe blogul tau,iar faptul,ca sunt acolo si niste comentarii ale cititorilor tai,e un motiv in plus de bucurie.Evenimentul de ieri mi l-am dorit simplu si nesofisticat. Sper sa ne revedem si poate legam(de ce nu)si niste proiecte pentru viitor. O sa mai am si alte evenimente anul acesta si te voi invita cu mare placere. Sa fii iubita!

Leave a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.