Epistolă către Moş Niculae

E prima oară, când îţi scriu! Ştiu, pare incredibil, dar când eram copil vorbeam cu tine-n gând sau de cele mai multe ori te visam. Mă trezeam dimineaţa şi raza de lumină mă chema lângă gheata pregătită de cu seara. Bunica îmi spunea întotdeauna să pun o singură gheată şi când eu întrebam nedumerită , de ce doar una, ea îmi răspundea simplu: ” moş Niculae oferă daruri modeste, dar pline de iubire. O singură gheată ajunge. Punct!” De-a lungul timpului am reuşit să te cunosc din ce în ce mai bine şi te-am purtat în sufletul meu cu aceeaşi nedumerire, încântare şi mai ales senzaţie de mister, pe care le simţeam de când eram copil. Ştiu că poţi să asculţi, să vezi tot ce se ascunde în gândul meu. Dar mai ales simt că mă poţi avertiza dacă fac ceva nechibzuit. Mai ţii minte când mi-ai dăruit acea nuieluşă rotunjită cu migală? Era într-un an când făcusem tot soiul de năzbâtii. Îmi amintesc că am văzut nuieluşa în gheată. Dar nici atunci nu te-a lăsat inima să treci pe la mine , fără să-mi laşi câteva ciocolate.
Acum îţi scriu. Nu vreau să îmi aduci daruri. Rugămintea mea e mai ciudată. Dar tu mă cunoşti! Vreau să te rog totuşi ceva. Ţie îţi va fi uşor să faci reală rugămintea mea. Repet: nu e vorba de daruri! Vreau să visez. Uite , îţi scriu ce îmi doresc să visez. Vreau ca visul meu să arate aşa: cei din jurul meu să zâmbească! Prietenii mei să fie sănătoşi şi să cunoască minunile iubirii. Iubirea profundă şi necondiţionată. Iubirea acestei lumi! Iubirea acestei vieţi pe care am primit-o cu toţii în dar. Dorinţele lor să se îndeplinească. Să pocnească din deget şi la lumina baghetei tale magice, dorinţele lor să se împlinească. Să le transmiţi tuturor că Soarele e pentru toţi. Că e loc suficient, fără să ne înghesuim. Şi mai presus de toate, te rog, scrie şi tu, aşa la Fiecare, cu cuvintele tale şi spune-le că sunt frumoşi şi puternici. Ştiu că poţi să faci real un asemenea vis. Aşa cum ai făcut şi cu mine, oferindu-mi, darurile cele mai de preţ: speranţa şi încrederea în mine. Bucuria fiecărei clipe… De fapt eternitatea secundei! Iar mâine dimineaţă să simt că visul acesta povestit acum e REAL!

cu drag,
Catia



3 thoughts on “Epistolă către Moş Niculae

  1. Am citit aceasta epistola si am simtit ca o persoana imi face un dar. Chiar putin inainte de Mos. Multumesc! Intr-adevar, atunci cand ne uitam adanc si dincolo de orice perspectiva financiara, ne dorim ca persoanele dragi sa fie bine, sanatoase si sa aiba motive de fericire. Fie ca gandurile tale bune indreptate spre prieteni sa se intoarca inmiit asupra ta si cineva, de acolo de sus, sa vegheze asupra ta si sa iti fie BINE, din toate punctele de vedere!

Leave a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.