Comoara dimineţii

Pleoapele  flutură delicat  asemeni unor aripi abia născute. Trupul se modelează după conturul aşternutului mătăsăs. Fiecare fibră se relaxează şi desenează un zâmbet auriu ce va lumina întreaga zi. Gândurile încearcă să se îmbulzească la uşa conştiinţei. Nu deschid ochii. O mică stratagemă, menită să prelungească clipa hotărâtoare dintre somn şi trezie. Nu vreau să-mi simt încă trupul. Îl las în mătasea aşternutului. Să strâng toate gândurile în mănunchi şi să le duc mai departe de mine. Sunt hotărâtă să ţin doar pentru mine Clipa asta! Să fie doar a mea! Să n-o împart cu nimeni: nici măcar cu propriile gânduri. Cu siguranţă că ar devora-o! Aşa că mă concentrez asupra acelui zâmbet auriu. E singurul care contează Acum! El e cel care va desena întreaga mea zi. Las pleoapele să se răsfeţe în zbaterea lor lină… Las trupul să se risipească în căldura viselor coapte , las aşternutul mătăsos să -mi mângâie epiderma cu degete de catifea… Privesc apoi sufletul meu. Atent, minuţios . Chiar riguruos! Ce straniu mi se pare totul! E ca şi cum nu l-aş cunoaşte! Se uită la mine şi zâmbeşte: curat, deschis! E ca un un prunc abia născut! E fără amintiri, e mic, e delicat! Şi tot zâmbeşte.  Mă înfioară o asemenea imagine. Dar  îmi aduc aminte că e opţiunea mea. Exercţiul meu de ani de zile. Îl privesc  şi mă înduioşează aşteptarea, dar mai ales ochii  lui. Îmi spun că mă aşteaptă să îl iau cu mine, acum la începutul unei noi zile. Acum când mă trezesc din noaptea care abia a trecut. Mă aplec şi îl culeg ca pe o floare. Doamne, cât e de fragil! Voi avea mare grijă de el! Îl voi purta cu mine şi îl voi privi mereu… Ştiu de ce anume are nevoie. Respir adânc şi pleoapele se deschid . Lumina soarelui invadează dormitorul şi liniştea din casă e leagănul în care mă mai răsfăţ. Preţ de câteva minute! Apoi mă trezesc. Sunt fericită! O nouă zi! Un zâmbet auriu! Un suflet prunc! Un exerciţiu efectuat de multă vreme! Ceva menit să îmi reamintească de bucuria fiecărei zile, de şansele pe care le am, dar mai ales de acel prunc ce are bucuria să se nască în fiecare dimineaţă.

Să fiţi, iubiţi!


Leave a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.